درهم
درهم
یه دزفولی
نوشته شده در تاريخ 6 شهريور 1398برچسب:, توسط علیرضاSRR |

پسر به دختر گفت اگه یه روزی به قلب احتیاج داشته باشی اولین نفری هستم که میام تا قلبمو با تمام وجودم تقدیمت کنم.دختر لبخندی زد و گفت ممنونم
تا اینکه یک روز اون اتفاق افتاد..حال دختر خوب نبود..نیاز فوری به قلب داشت..از پسر خبری نبود..دختر با خودش میگفت :میدونی که من هیچوقت نمیذاشتم تو قلبتو به من بدی و به خاطر من خودتو فدا کنی..ولی این بود اون حرفات..حتی برای دیدنم هم نیومدی…شاید من دیگه هیچوقت زنده نباشم.. آرام گریست و دیگر چیزی نفهمید…

چشمانش را باز کرد..دکتر بالای سرش بود.به دکتر گفت چه اتفاقی افتاده؟دکتر گفت نگران نباشید پیوند قلبتون با موفقیت انجام شده.شما باید استراحت کنید..درضمن این نامه برای شماست..!
دختر نامه رو برداشت.اثری از اسم روی پاکت دیده نمیشد. بازش کرد و درون آن چنین نوشته شده بود:

سلام عزیزم.الان که این نامه رو میخونی من در قلب تو زنده ام.از دستم ناراحت نباش که بهت سر نزدم چون میدونستم اگه بیام هرگز نمیذاری که قلبمو بهت بدم..پس نیومدم تا بتونم این کارو انجام بدم..امیدوارم عملت موفقیت آمیز باشه.(عاشقتم تا بینهایت)

قلب

قلب

دختر نمیتوانست باور کند..اون این کارو کرده بود..اون قلبشو به دختر داده بود..
آرام اسم پسر را صدا کرد و قطره های اشک روی صورتش جاری شد..و به خودش گفت چرا هیچوقت حرفاشو باور نکردم…



نظرات شما عزیزان:

sogand
ساعت0:19---23 تير 1391
هیچ چیز لذت بخش تر از این نیست که یک نفر احساست رو بفهمه
بدون اینکه بخوای بزور بهش حالی کنی ...
آپم و منتظر حضورت.حتما بهم سر بزن.راستی نیای الکی نخونده بگی خوب بود ها.یا اصلا نظر نده یا بخون و نظر بده


sogand
ساعت13:59---13 ارديبهشت 1391
شرط دل دادن ؟ دل گرفتنه ، وگرنه یکی بی دل میشه و یکی دو دل .
سلام.آپم.بدو بیا.نظرهم بده.منتظرم


AmeriCan Music
ساعت11:13---19 دی 1390
وي پي ان رايگان - دانلود جديدترين موزيکهاي خارجي - جديدترين فيلمها وسريالهاي خارجي

مرضیه
ساعت16:18---14 آذر 1390
سلام داخداش بیا که آپم

رها
ساعت13:57---11 آذر 1390
خیلی قشنگ بود دستت درد نکنه

تنهاترین
ساعت17:46---9 آذر 1390
اگر تو هم سختی های مرا کشیده بودی می فهمیدی چی می گفتم

مرضیه
ساعت19:29---3 آذر 1390
سلامم داداش نمیتونستم
نظر بزارم الان بیا 2 روزه آپیدممم


pesar
ساعت15:29---30 آبان 1390
ابجییییییییی بدو بیااااااااااااااااااا

[tablighat]







[tablighat]



´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶

´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´ ´´´´´´´´´´´´¶¶¶

´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´ ´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶

´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´ ´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶

´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´ ´´´اپم´´´´´´´´´´´´´´ ¶¶

´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´ ´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´ ¶

´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´ ´pesar♥´´´´´´´´´´´´´´´¶¶

´´´´´´´´´´¶¶´´¶´´´´´´´´´´ ´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´¶¶

´´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´´´ ´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´¶

´´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´´´ ´Tanha♥´´´´´´´´´´´´´¶¶´´¶

´´´´´´´´´´¶¶´´¶¶´´´´´´´´´ ´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´¶¶

´´´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´´ ´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´¶

´´´´´´´´´´´¶¶´´¶´´´¶¶¶¶¶¶ ¶´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´¶´´¶¶

´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶

´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´¶¶¶´

´´´´¶¶´´´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶ ¶´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶´´´´´ ´´´¶¶

´´´¶¶´¶¶´´´´´¶¶´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´¶´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶´´´´ ´¶¶´¶¶

´´¶¶´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶´ ´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶´´´´´¶´´´´´ ¶¶´´´¶¶

´¶¶´´´´´¶¶¶¶´´¶¶´´´´´´´´´ ´¶¶¶´¶¶¶´´´´´´´´´´´¶´´¶¶¶ ¶´´´´¶¶

¶¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´ ´¶¶¶´¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´ ´´´´´´¶¶¶

¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´ ´¶¶¶´¶¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´ ´¶¶¶¶¶¶¶¶

´´¶¶¶¶´¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶´´ ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶

´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶´¶¶´ ´´´´´´´´´´´¶¶´¶¶¶´´¶¶¶¶¶

´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶

´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´¶´¶ ´¶´´¶´¶´´¶´¶´´¶¶

´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´¶´¶ ´¶´´¶´¶´´¶´¶´´¶¶¶¶¶

´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶¶´´´¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶´¶¶¶¶¶

´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´¶¶´´´´ ´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶

´´´¶¶´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´ ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´ ´´´´¶¶

´´´´¶¶¶´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´¶¶¶¶´´´´ ´´¶¶¶

´´´´´´¶¶´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´¶¶´´ ´¶¶

´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´بدو´´´´´ ´´´´´´´´´´´´´´´بی ا´´´´¶¶´ ´¶¶


پاسخ:ابجی کیه توهم زدی پسر


حسنا
ساعت12:18---28 آبان 1390
درود مهربان.
به روزم و منتظر شما.
تشریف بیارید.

موفق باشید.


بشار
ساعت8:53---26 آبان 1390

رنج ...

من نمی دانم – و همین درد مرا سخت می آزارد – که چرا انسان

این دانا

این پیغمبر

در تکاپوهایش – چیزی از معجزه آن سوتر – ره نبرده است به اعجاز محبت

چه دلیلی دارد ؟

چه دلیلی دارد که هنوز

مهربانی را نشناخته است !

و نمی داند در یک لبخند

چه شگفتی هایی پنهان است ...

من بر آنم که در این دنیا

خوب بودن – به خدا – سهل ترین کار است

و نمی دانم که چرا انسان

تا این حد

با خوبی

بیگانه است ...

و همین درد مرا سخت می آزارد !


hamed
ساعت23:30---25 آبان 1390
نمی دونم . شما می خوای عیدی بدی. اگه چیزی می خوای بدی زودی بهم بده که عید تموم شدا!!!!!!!!!!

hamed
ساعت0:18---25 آبان 1390
اومدم عیدیمو بگیرم. چی می خوای بدی؟؟؟؟

پیمان
ساعت19:18---24 آبان 1390
salam dost aziz chera dige behem sar nemizani darzemn matalebet ali bod azashon estefadeh kardam
biya montazeram


فهیمه
ساعت21:10---23 آبان 1390
ممنون اومدی عزیزم....
بازم بیا باشه؟؟
خوب فعلا بای


Mahdi
ساعت15:12---23 آبان 1390
سلام. مرسی که تشریف آوردید به "هاگ"ِ لوکسبلاگ. من "اینجا" یعنی در "هاگ"، "کلمات"م را که سرفصل هایِ تدریس هایِ منند می آورم و برخی اوقات بعضی از آن ها را در "هاگ" شرح می دهم. هر بار که شما یا دوستانتان هر کدام تشریف می آورید، لطفاً یک دستور کاری ِ تازه برای ِ خودتان ببرید که من مدیون وقتی که می گذارید نشوم. ممنونم. مَهدی

سپیده
ساعت20:29---22 آبان 1390


دهکده غمها
ساعت15:47---22 آبان 1390
عزیز جون اون یکی وبلاگت رو آدرسشو ندارم برام کامنت بزار و آدرسشو بزار

دهکده غمها
ساعت11:37---22 آبان 1390
سلام گلم

ممنون که سر زدی

با تبادل لینک موافقی ؟ خبرم کن گلم



مرضیه
ساعت19:48---21 آبان 1390
سلامممم
چی شد چی شد؟؟؟
وای من که نفهمیدم

لینک و اینا هم که دیگه هیچ آره

ببین پسر خوب اگه با تبادل موافقی بگو ولی اگه هم موافق بودی مثل بعضی ها یه تبادل لینک نکنی و بعدشم بای بایا

آره میدونم پسمل خوبی هستی.
پس اگر موافق بودی خبرم کن.


ترانه
ساعت22:03---20 آبان 1390
کاش یکی پیداشه واس ما این کارا رو بکنه

جوجو
ساعت18:25---20 آبان 1390
شلام
میـ ـ ـ ـسی عجیجم نظل لفطته.
وبت خیلی جالبه
بازم بیا خوشحال میشم


دیوونه
ساعت14:29---20 آبان 1390
سلام عزیزم.خوشحال شدم بهم سر زدین.عکسا درستن یبار دیگه امتحان کن.برا تبادل لبنک اگه مایل بودی منو به اسم دیوونه وعروسک بلینک وبمن هم خبر بده تا تو رو به چه اسمی بلینکم.
یاحق


علی
ساعت19:08---17 آبان 1390
سلام علی رضا جون.
خیلی غم انگیز بود داستان
مرسی از وبلاگ خوشگلت


نازنین
ساعت12:42---14 آبان 1390
دیشب یه عالمه گریه کردم دلم واسش تنگ شده بود علیرضا

دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت12:16---13 آبان 1390
سیلااااااااااااااااااااااام

میسی که این پیامی که به من دادی رو به بقیه بچه هام دادیاخه دیوونه همه شما وباتون عالین


ترانه
ساعت19:55---12 آبان 1390
سلاااااااااااام چطور مطوری؟
من ترانه ام ممنون از اینکه بهم سر زدی...
بازم از این کارابکن
درضمن لینکت کردم فکر نمیکنم ناراحتی داشته باشه چون تو وب من این قانونه:
هر کی بیاد تو لینک میشه
راستی وبت خیلی توپه
واینکه اگه دوست داری میتونی لینکم کنی


جواد
ساعت21:58---29 مهر 1390
سلام دوست خوبم
براي اينكه تو وبلاگ من لينك بشي به وبلاگم بيا و به مطلب تبادل لنك هوشمند مراجعه كن.
منتظرتم


abnabat
ساعت11:29---28 مهر 1390
salam sr11 haqiqatesh dar arze 2 mah 60 toman dadam net mitarsam biyam tu net 2bare tamum she ine k dir be dir miyam

abnabat
ساعت11:29---28 مهر 1390
salam sr11 haqiqatesh dar arze 2 mah 60 toman dadam net mitarsam biyam tu net 2bare tamum she ine k dir be dir miyam

abnabat
ساعت11:29---28 مهر 1390
salam sr11 haqiqatesh dar arze 2 mah 60 toman dadam net mitarsam biyam tu net 2bare tamum she ine k dir be dir miyam

حامد
ساعت8:50---26 مهر 1390
سلام دوست خوبم وبلاگ خوبی داری ولی خیلی شلوغه مطالبش راستی ممنون از اینکه به وبلاگم سر زدی بازم از این کارا بکن بای

بهنام
ساعت11:21---23 مهر 1390
پس اگر ممکنه خودتون منو لینک کنید.ممنون.من شما رو لینک کردم .

بهنام
ساعت9:51---23 مهر 1390
سلام من شما رو لینک کردم توی وبلاگم اما از من نمی دونم چرا لینک نمی شه برا شما. می تونید درستش کنید ؟
توی قسمت پیوندها/لینک های وبلاگ ثبت کردم آدرس و عنوانتون رو اما از شما ثبت نمی شه ....
کارخاصی باید برای لینک کردن انجام داد ؟


mohammad
ساعت18:58---22 مهر 1390
دستت درد نکنه که به وبلاگه من اومدی ممنون

فرشته
ساعت20:38---20 مهر 1390
سلام عزیزم وبت جالبه...مرسی از اینکه اومدی از وبلاگم دیدن کردی دوباره هم بیا منتظرم.راستی منو تو با هم در همسایگییم.از شهرای نزدیک به شما هوای همسایتو داشته باش...دوباره میام فعلا بای...

ریحانه
ساعت22:12---16 مهر 1390
سیلااااااااااااااااااااااااااا ااام
اپم

بدو بیااااااااااا


ریحانه
ساعت10:49---14 مهر 1390
salam mamnoon az inke be weblagam oomadi .weblaget aliehhhhhhhhhh..

بشار
ساعت10:07---14 مهر 1390

خدایا !

دستهایت را بگشا

بگذار حس هم آغوشی را با تو تجربه کنم

بگذار گرمای تنت، یخهای وجودم را آب کند

بگذار یکی شویم

عطشم را تو سیراب کن

دستهایت را بگشا

و بگذار

در آغوش امنت آرام بگیرم ...



bahar
ساعت9:19---14 مهر 1390
سلام
وبلاگ زيبايي داريد.ممنون كه به من هم سر زديد.
براتون آرزوي موفقيت دارم


رها
ساعت14:11---13 مهر 1390
سلام شما خوبی؟
خیلی ممنون از اینکه به وبلاگم سر زده بودی
وبلاگ قشنگی داری خسته نباشی .
باز بیا خوشحال می شم


EMOgiRL
ساعت20:35---12 مهر 1390
salam azizam
webe khoobi dari bazam sar bezannnnnnnnnn


مهسا جوني
ساعت15:19---12 مهر 1390
سلام وب زيبايي دالي خوشال ميشم به وب منم يه نيم نگاهي بندازي

آسیه
ساعت8:27---12 مهر 1390
سلام چه وبلاگ باحالی داری آقا علیرضا

ممنون که بهم سر زدی
راستی علیرضا از اون وبلاگ قبلی اسباب کشی کردم به یه وبلاگ جدید بهم سر بزنی از حضورت خوشال میشم


قاصدك
ساعت14:49---11 مهر 1390
دلتنگي حس غريبي است در ازدحام لحظه هاي پر مشغله!!

از خود مي پرسي چه مي شود مرا...چرا اين چنين دلتنگم...

قاصدكي از دوردست آمد و روي شانه ات نشست...

ارام در گوشت زمزمه مي كند دلتنگي ات را آمده ام كه با خود ببرم ...

نوازشش مي كنم و گوشه چشمان اشك پر مي شود

و براي دل بزرگ قاصدك كوچك به تپش مي افتد ...

آرام در گوشش نجوا مي كنم درودبر اصد دلتنگي هايم...


حسنا
ساعت11:42---10 مهر 1390
درود مهربان.
لینکت کردم.
مراقب خودت و دلت و چشمات باش.
بازم بیا پیش ما
بدرود


محمدحسين
ساعت13:06---9 مهر 1390
سلام دوست عزيز
خيلي ممنون از حضورتون وتشكر صميمانه از نظرتون درباره وبلاگ من
وب شما روهم ديدم واقعا عاليه
با اجازتون وب شما رولينك كردم
موفق باشيد


حسنا
ساعت13:03---9 مهر 1390
درود مهربان.شما هم وب زیبا و جالبی دارید. من به تازگی نقل مکان کرده ام. کمی مدارا کنید تا سر وسامانی بگیرم.
شعار من اینه:
مراقب خودت و دلت و چشات باش.
با تبادل لینک موافقی؟
خبرم کن مهربان
بدرود


yalda
ساعت17:02---7 مهر 1390
سلام چطولي به ما هم يه سر بزن بچه دزفول

روناک
ساعت21:26---6 مهر 1390
سلام من لینکت کردم بازم میگم دمت گرم به خاطر وب قشنگت.

yalda
ساعت13:40---6 مهر 1390
سلام عليرضا وبلاگت خوشمله داداش راستي منم از مسجد سليمانم دوست خوبم بازم بهم سر بزن خوشحال ميشم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: